CASESTUDY

CaseSTUDY to rdzeń całego projektu – składa się na niego cała seria warsztatów case study. . Patronat nad nimi sprawują renomowane, wpływowe i prestiżowe firmy, które nie tylko chcą wykreować wam odpowiednie warunki do rozwoju, ale także zweryfikować wasz potencjał jako możliwych przyszłych pracowników.

Oferta warsztatów jest zróżnicowana zarówno pod względem tematyki, jak i branż, z których wywodzą się firmy – tak aby każdy student znalazł wariant idealny dla siebie. Seria case study pozwoli wam zebrać bardzo wartościowe doświadczenie, niezbędne na każdej, dowolnej ścieżce kariery, a także zdobyć, a następnie zweryfikować nieocenione w świecie biznesu umiejętności rozwiązywania problemów. Wybierz coś idealnego dla siebie i zapisz się na warsztaty case study do 21.11!

PRZEJDŹ DO SYSTEMU ZAPISÓW

WTOREK
29.11.2016


„Zawsze tak robiliśmy”, czyli jak firmy tracą miliony na zakupach


Firmy często wydają ogromne sumy pieniędzy na rzeczy i usługi, które można kupić mądrzej. Wiedza z zakresu zakupów pozwala uzyskać precyzyjne dane i informacje, dzięki którym podejmuje się lepsze decyzje biznesowe. Podczas warsztatów wcielisz się w rolę Konsultanta i wraz z zespołem staniesz przed problemami biznesowymi opartymi o rzeczywiste projekty doradcze. Wspólnie zastanowimy się nad zakupami floty dla jednej ze spółek notowanych na GPW i przeanalizujemy koszty dużego wydawnictwa, które może znacznie zwiększyć rentowność organizując odpowiednio swoje zakupy. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak obecnie wyglądają najlepsze praktyki zakupowe zapraszamy na nasze warsztaty. Podejmij wyzwanie i przekonaj się, jak istotny wpływ na realizację celów strategicznych przedsiębiorstwa ma zarządzanie zakupami!

Uwaga: Uczestnicy są proszeni o zabranie laptopów z zainstalowanymi programami Excel i Power Point.

CL

29.11 12:00

CL

3h

CL

PL


What should we do? Definition of future strategy for a major Pharma company.


Your team has been staffed on an A.T. Kearney project for a leading Pharma company. The client has asked you to perform a strategic and operational review of the company, offering clear recommendations for future strategy.

During the last two months, you and your team have gathered a lot of insights and market information.

At the moment you are preparing for a board meeting and are asked to summarize your findings in a short executive presentation.

CL

29.11 12:00

CL

3h

CL

PL


Komunikacja marketingowa dostosowana do klienta


Dzięki Kompanii Piwowarskiej zyskasz szansę, aby odegrać rolę prawdziwego marketingowca i stworzyć plan kampanii 360* w oparciu o dostarczone badania i wiedzę merytoryczną. Będziesz miał okazję sprawdzić czy tak zaplanowana komunikacja będzie efektywna, planując narzędzia do jej walidacji.

W osiągnięciu celu i sukcesu pomoże Ci własna logika, kreatywność i inwencja, a także prowadzący ten warsztat eksperci. To okazja, aby spróbować pracy w dziedzinie będącej jednym z ważniejszych elementów prawdziwego biznesu – w marketingu.

Jeśli interesujesz się tematyką mediów, reklamy, badań i komunikacji z konsumentami – spróbuj swoich sił i rozwijaj się w tym kierunku razem z nami.

CL

29.11 13:00

CL

3h

CL

PL


Smartwatch idealny – wprowadzenie produktu na rynek


Na kilka godzin wcielicie się w rolę konsultanta pracującego w firmie eStoreMedia, zajmującego się współpracą z liderami w branży nowych technologii. Wasz klient to jedna z największych firm na świecie, która produkuje elektronikę codziennego użytku. W celu poprawienia swoich rezultatów zleca Wam przedstawienie swoich wytycznych w kwestii wprowadzenia nowego produktu na rynek – idealnego smartwatcha.

Wasze zadanie polega na przygotowaniu i zaprezentowaniu rekomendacji oraz strategii wprowadzenia idealnego smartwatcha na rynek w oparciu o badania eStoreMedia. W swojej pracy należy uwzględnić między innymi:
– pozycję producenta oraz światowe trendy
– wyniki analiz eStoreMedia
– konkurencję

Przynieście komputery. Będziecie pracować z prawdziwymi danymi i przygotowywać prawdziwą prezentację dla klienta. Case study nie dla tych, którzy boją się excela, powerpointa, czy presji czasowej.

CL

29.11 13:30

CL

2,5 h

CL

PL


System kontroli wewnętrznej w przedsiębiorstwie a ryzyko badania


W pierwszej części warsztatów przedstawimy ogólne podejście do badania sprawozdań finansowych oparte na ryzyku.

Następnie szczegółowo przedyskutujemy narażenie sprawozdania finansowego na ryzyko oszustwa.

Zaprosimy też naszych uczestników do rozwiązania case study ilustrującego w praktyce prezentowane wcześniej zagadnienia w oparciu o historię fikcyjnej spółki.

CL

29.11 16:30

CL

3,5h

CL

PL

ŚRODA
30.11.2016


Transakcje na rynku nieruchomości a skutki VAT


Przepisy o podatku od towarów i usług określają różne stawki VAT dla opodatkowania sprzedaży lub wynajmu nieruchomości, w zależności od tego, pomiędzy jakimi podmiotami zawierana jest transakcja, czy grunt jest zabudowany, jakiego rodzaju budynki i budowle są posadowione na gruncie, jakie będzie przeznaczenie zakupionego budynku i jaka jest historia wcześniejszych nabyć nieruchomości.

Case study będzie polegało na analizie obowiązujących regulacji, pozwoli zapoznać się z praktycznymi problemami inwestorów, działających na polskim rynku nieruchomości, a także z tajnikami pracy w doradztwie podatkowym.

Nad czym zastanawia się właściciel biurowca w Warszawie w przypadku podjęcia decyzji o jego sprzedaży? Jakie pytania podatkowe rodzą się po stronie kupującego? Jak zabezpieczyć się przed ewentualnym ryzykiem podatkowym?

Rozpoznaj wątpliwości klienta, spróbuj zadać właściwe pytania, dokonaj analizy, a następnie udziel przemyślanej porady.

CL

30.11 9:00

CL

4h

CL

PL


Kreowanie impulsu zakupowego poprzez świadome zarządzanie kategorią


Firma Coca-Cola to wiele marek i dziesiątki produktów. To także mnóstwo pomysłów na zetknięcie konsumenta z produktem.

Jeżeli chcesz poznać w jaki sposób kreować impuls zakupowy, maksymalizując przy tym zysk ze sprzedaży i na prawdziwym przykładzie zarządzić kategorią, to ten case jest właśnie dla Ciebie.

Razem z ekspertami z działu Zarządzania Kategorią poznaj zachowania zakupowe nabywców w kategorii napojów bezalkoholowych. Zaproponuj najlepsze rozwiązanie w celu wykreowania dodatkowego impulsu zakupowego i na przykładzie wybranej grupy produktów wytycz ścieżkę rozwoju dla największej firmy napojowej na świecie.

CL

30.11 10:00

CL

3h

CL

PL


Strategic reshaping of worldwide company’s business model


Imagine that you are working in a company with 130 years history. Company that puts mascara on lashes and food on the table, company that knows the value of a perfect lip but also speaks out for women financial independence. Company that supports over 6 million representatives worldwide and just realized that current representatives segmentation no longer helps addressing their needs.

Join this unique opportunity to work with real data and research on representatives in order to come up with a proposal of new segmentation combined with tactics maximizing sales and engagement of each group. Last but not least – prepare implementation plan that would allow to win the heart of a complex & matrix organization.

If you are a person that can efficiently blend big data analysis with creativity and intuition, able to cooperate within a team, keep focus and strive for the best business solutions – take on the challenge!

CL

30.11 12:00

CL

3h

CL

PL

CZWARTEK
1.12.2016


Budowa nowoczesnego procesu udzielania kredytów dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw


Czy zastanawiałeś się w jaki sposób banki podejmują decyzję o udzieleniu finansowania dla swoich klientów? Jak wyglądają tajniki tego procesu i czy można coś w nim usprawnić?

Jeśli tak to zapraszamy na dedykowane Case Study, na którym zmierzysz się z oceną i przebudową nieodzownego w funkcjonowaniu banków procesu udzielania kredytów. Podczas warsztatu zidentyfikujesz kluczowe problemy oraz przedstawisz szereg rozwiązań zarówno od strony organizacyjnej, jak i technologicznej. Jeżeli planujesz w przyszłości zajmować się usprawnianiem procesów lub po prostu wiedzieć jak zdobyć finansowanie dla Twojej firmy, jest to warsztat, którego nie możesz przegapić!

Uczestnicy są proszeni o zabranie ze sobą laptopów oraz pobranie darmowego programu BIZAGI (http://www.bizagi.com/en/products).

CL

1.12 9:00

CL

3h

CL

PL


Disruptive Digital Transformation challenge. Przygotowanie i zarzadzanie projektem opartym na nowych technologia w skomplikowanym srodowisku.


A free format workshop addressed to people interested in running and managing the disruptive projects in modern IT environments.

During the workshop we will present the case and divide the audience into two teams (a Customer and a Vendor).

Case will be based on real project. Teams will need to prepare the Project plan and run the Steering Committee of the project under supervision of a workshop leader. Major objective is to understand the Disruptive Digital Transformation and how it impacts running the projects as such.

Attendees should come equipped with the laptops or any devices that allows to build a presentation, spreadsheets and a project plan. No special tools are required except the open mind.

CL

1.12 10:00

CL

3h

CL

ENG

PIĄTEK
2.12.2016


Perfekcyjny launch produktu, czyli sprzedaż od A do Z


Jedną z podstawowych funkcji w branży FMCG jest sprzedaż. Zapewne często o niej słyszycie, ale czy wiecie co to faktycznie znaczy pracować w sprzedaży oraz jakie stoją przed nią wyzwania? Dowiedzcie się w trakcie naszego warsztatu, w którym sami będziecie mogli przejść przez launch jednej z marek Unilever!

Waszym zadaniem będzie zaprojektowanie strategii sprzedaży w różnych kanałach dystrybucji.

Gorąco zapraszamy!

CL

2.12 11:30

CL

3,5h

CL

PL


Master the Art of M&A Dealmaking


Master the Art of M&A Dealmaking

Sprawdź swoją wiedzę w dziedzinie M&A rozwiązując oparte na prawdziwym przypadku zadanie ze wsparciem doświadczonych profesjonalistów.

Dynamicznie rozwijający się biznes w modnej branży productivity software ma pomysł i zaplecze żeby go zrealizować i wydaje się skazany na sukces. Nie ma tylko.. zysków, a mimo to potrzebuje pozyskać od inwestorów miliony dolarów. Ile i jak? To powiesz nam Ty!

Dowiedz się w praktyce jak budować nowoczesne przedsiębiorstwo pod kątem maksymalizacji wyceny w transakcji sprzedaży do inwestora strategicznego. Podczas case study dowiesz się więcej o pracy w fuzjach i przejęciach, metodach wyceny przedsiębiorstw, modelowaniu finansowym.

CL

2.12 12:00

CL

3h

CL

PL