CASESTUDY

CaseSTUDY to rdzeń całego projektu – składa się na niego cała seria warsztatów case study. Patronat nad nimi sprawują renomowane, wpływowe i prestiżowe firmy, które nie tylko chcą wykreować wam odpowiednie warunki do rozwoju, ale także zweryfikować wasz potencjał jako możliwych przyszłych pracowników. Oferta warsztatów jest zróżnicowana zarówno pod względem tematyki, jak i branż, z których wywodzą się firmy – tak aby każdy student znalazł wariant idealny dla siebie. Seria case study pozwoli wam zebrać bardzo wartościowe doświadczenie, niezbędne na każdej, dowolnej ścieżce kariery, a także zdobyć, a następnie zweryfikować nieocenione w świecie biznesu umiejętności rozwiązywania problemów. Wybierz coś idealnego dla siebie i zapisz się na warsztaty case study do 27.11! PRZEJDŹ DO SYSTEMU ZAPISÓW
WTOREK 04.12.2018

Jak przygotować się na spotkanie z inwestorami?


Każdy startup lub początkujące przedsiębiorstwo potrzebuje funduszy na rozwój swojej działalności. Do tego niezbędny jest dobrze przygotowany plan działania, który będzie prezentowany przed potencjalnymi inwestorami.

Podczas naszego Case Study wcielicie się w rolę założyciela startupu, który prezentuje swój pomysł przed inwestorami w celu pozyskania finansowania zewnętrznego. Waszym zadaniem między innymi będzie przedstawienie profilu startupu, przewag konkurencyjnych działalności, informacji rynkowych o danej branży, modelu biznesowego oraz problemu, jaki przed Wami stoi, a następnie także jego rozwiązania.

Kalendarz

04.12 12:00

CL

PL

ŚRODA 05.12.2018

Machine Learning in Credit Risk Modelling


Have you ever wondered how the Banks score customers and decide whether to grant or reject the application for a loan? Currently, and still the most widespread modelling technique follows the credit scorecard approach. However, the situation is dynamic and more and more rapidly the new algorithms are used to boost the predictive power of the models.

During the case study you will have an opportunity to work as real consultant to verify which works better for modeling credit risk: traditional scorecards or machine learning. You will be challenged to beat the traditional scorecards model built using well-known logistic regression.

CL

05.12 12:00

CL

ENG

CZWARTEK 06.12.2018

Online = offline, czyli jak pokonać bariery zakupowe w e-commerce


Czy zdarzyło Ci się kiedyś znaleźć w Internecie wystrzałowe buty lub ubrania, które nie są dostępne w Twojej okolicy, ale obawiałeś się że rozmiar będzie nieodpowiedni? Albo zamówiłeś nowe słuchawki żeby nie wprawiać już w szał swoich współlokatorów, ale przesyłka się opóźniła, a następnego dnia kurier wydzwaniał do Ciebie akurat jak dojechałeś na zajęcia?

A co jeśli mógłbyś zaradzić tym problemom?

Allegro jako lider polskiego rynku rozumie, że doświadczenie klienta jest kluczowe w e-commerce czego najlepszym przykładem jest Allegro Smart! Dlatego zapraszamy Cię byś na warsztatach zastanowił się jakie są największe bariery w handlu internetowym i jakie rozwiązania mogą je przełamać.

Być może to właśnie Twój pomysł sprawi, że Polacy załatwią wszystko z poziomu swojej kanapy. Przyjdź i przekonaj się sam! (huśtawka z widokiem na Warszawę gratis!)

CL

06.12 16:30

CL

PL

PIĄTEK 07.12.2018

Roadshow zarządu przyszłej spółki giełdowej jako kluczowa faza marketingu transakcji IPO


W ramach warsztatu dowiecie się na czym polega proces pierwszej oferty publicznej akcji (IPO) ze szczególnym uwzględnieniem kluczowej fazy marketingu transakcji czyli spotkań zarządu spółki z potencjalnymi inwestorami (tzw. roadshow).

Część praktyczna poświęcona będzie opracowaniu tez inwestycyjnych oraz identyfikacji ryzyk na przykładach poszczególnych spółek.

Będziecie mieli okazję wcielić się w rolę zarządu spółki przekonującego inwestorów do uczestnictwa w IPO oraz inwestorów podejmujących decyzję inwestycyjną.

CL

07.12 13:00

CL

PL